miercuri, 20 septembrie 2017

PROIECT JUDEȚEAN ȘCOALA, A DOUA FAMILIE CONCURS DE IDEI ”Profesori, părinți și elevi - parteneri în iniţiative” Ediţia II, septembrie-octombrie 2017, Iaşi

REGULAMENT DE ORGANIZARE
PROIECT JUDEȚEAN  ȘCOALA, A DOUA FAMILIE
CONCURS DE IDEI
”Profesori, părinți și elevi - parteneri în iniţiative”
Ediţia II, septembrie-octombrie 2017, Iaşi 

Concursul se adresează:
- elevilor cu și fără cerinţe educative speciale din unităţile de învăţământ special și special integrat din judeţul Iaşi;
- cadrelor didactice din învăţământul special și special integrat, primar şi gimnazial;  
- părinților elevilor participanți.

Echipaje formate din 4 elevi, din care cel puțin 2 cu CES + cel puțin un părinte, coordonați de un profesor, amenajează/înfrumusețează un colț/spațiu din școala sau clasa lor, utilizând resurse și tehnici la îndemână, care pot fi ușor replicabile.
În timpul activității propriu-zise și la final se vor lua instantanee fotografice din care se vor selecta 5 fotografii reprezentative ce vor participa la concurs.
  Perioada de trimitere a fotografiilor:  15 septembrie – 15 octombrie 2017
 Jurizarea:  18 octombrie 2017

IMPORTANT:
1)      Fotografiile se trimit pe emailul: comisia_calitate_sscp@yahoo.com, împreună cu fișa de înscriere completată, semnată, ștampilată și scanată;
2)      Fotografiile trebuie să reflecte potenţialul creativ al copiilor, colaborarea părinte/elev şi tematica centrală a concursului!
3)      Echipajele vor trimite 5 fotografii dintre care:
-          4 fotografii care surprind instantanee de la activitatea propriu-zisă;
-           1 fotografie cu echipajul în faţa siglei şcolii participante cu mesajul  „Şcoala, a doua familie” la loc vizibil.

4)      VOR FI DESCALIFICATE:
-          fotografiile care sunt trimise în mod necorespunzător (neînsoțite de Fişa de înscriere completată, după data limită etc.)


5)      Prin trimiterea fotografiilor se cedează dreptul de a le publicita și de a fi folosite ca reclamă pentru concurs/proiect sau pentru publicarea lor în revista școlii.
6)      Albumul realizat cu lucrările concursului va fi postat pe pagina Facebook a proiectului.
7)      Nu se admit contestaţii.
8)      Pentru fiecare nivel de studiu se vor acorda Premiile I, II, III, 1 Menţiune şi un premiu Special. Elevii vor primi diplome.
9)      Toate cadrele didactice participante/ părinți vor primi diplome de participare şi adeverinţe.

CONDIŢII DE PARTICIPARE:
-         Înscrierea în concurs se face prin completarea și expedierea Fișei de înscriere (Anexa 1)
-         Fotografiile vor fi trimise pe email la adresa: comisia_calitate_sscp@yahoo.com, alături de Fişa de înscriere (Anexa 1), și un plic A4 autoadresat şi timbrat corespunzător (pentru distribuirea diplomelor și adeverințelor) pe adresa:

Şcoala Gimnazială Specială „CONSTANTIN PĂUNESCU”
Iaşi, B-dul C.A. Rosetti nr. 11-15,
Cu menţiunea: Pentru Proiectul ”Scoala, a doua familie„
prof. Sava Simona

-          Vor fi evaluate doar lucrările care ajung în perioada 15 septembrie – 15 octombrie 2017.


Se vor avea în vedere, drept criterii de evaluare:
-          conţinutul fotografiilor și încadrarea în tema concursului;
-          contribuţia individuală, originalitatea, creativitatea şi ingeniozitatea reliefate în acțiuni și rezultate;
-          aspectul amenajării/înfrumusețării colțului/spațiului din școala sau clasa lor 

Date de contact: prof. Milina Drobotă, 0752005197; email: comisia_calitate_sscp@yahoo.com


ANEXA 1




                                              FIŞĂ  DE ÎNSCRIERE
CONCURS JUDEȚEAN ”SCOALA, A DOUA FAMILIE„
CONCURS DE IDEI
”Profesori, părinți și elevi - parteneri în iniţiative”
Ediţia II, septembrie-octombrie 2017, Iaşi


Profesor –coordonator echipaj:

Ciclul: primar  ; gimnazial;

Titlul albumului:___________________________________________________________

Denumirea produsului activității: ______________________________________________

Echipajul de elevi concurenți:

Nr. crt
Numele şi prenumele
Clasa
CES-
document justificativ
Semnătură părinţi

Acord de participare
Utilizare fotografii

























Părinți/ însoțitori, participanți semnătura:

1.__________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________
3.__________________________________________________________________
(adăugați/ ștergeți rânduri după caz)



Consilier educativ,
______________________________
                                                                                                  Director,
 ____________________________


Profesor -coordonator echipaj,
______________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu